[OT] Datove schranky

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Úterý Listopad 3 16:24:08 CET 2009

K tomu bych pridal, ze na bezne poste (strediskova obec, kde jsem
to zkousel ja, vetsi mesto, kde to zkousel autor) neni mozne
ziskat root certifikat postsignum.

Tj. pokud nekdo vi, kde je mozny tento certifikat ziskat
(zakoupit CD, nebo flash), at mi prosim poradi.

Pokud by k tomu pridali i ostatni veci (dokumentaci, 602filer, ...)
byla by to uplna bomba (nebylo by nutne overovat pravost
602fileru).

Slavek