[OT] Datove schranky

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Listopad 3 15:50:08 CET 2009

Tim ze Microsoft by rad vyhovel si jisty nejsem. Precetl jsem si jeden
s tech clanku na ktere tady byli odkazy a autor tam popisoval svou
zkusenost s overenim certifikatu: volal na infolinku posty aby mu
overili fingerprint, ale nadiktoval jim nesmysl. Nicmene operator mu
to bez mrknuti oka odsouhlasil jako platny fingerprint.

Takovy pristup je u CA absolutne neomluvitelny a CA ktera to zkusi,
byt jen jednou uz nemuze byt povazovana za duveryhodnou vubec nikym. A
to, ze se jedna o statni CA pouze vypovida o urovni daneho statu,a le
rozhodne ne o tom, ze by nekdo mel jeji certifikaty povazovat za
duveryhodne.

Honza
PS: Vychazim s toho, ze v tom clanku byla popsana pravdiva zkusenost,
sam DS nepouzivam a proto jsem necitil potrebu to nejak hloubeji
overovat.

Jan Kastil
galloth@jabbim.cz