Komercni <> nekomercni zalezitost

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Neděle Listopad 1 18:03:33 CET 2009

To bych neřekl, komerční činnost může být i ztrátová. Osobně bych hranici
komerční/nekomerční viděl v tom "cas a tak podobne". I to médium je sporné.
Myslím, že vložená CD v novinách jsou komerční záležitostí, i když jsou
prakticky platbou za médium + práva a dovolím si tvrdit, že minimálně u
některých novin tam ani zisk nebude.

Standa