OT: Komercni <> nekomercni zalezitost

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Neděle Listopad 1 16:44:41 CET 2009

Hezky vecer,

bloumam galerii na webu
http://www.catooh.com/ee/sys/id/Katalog/area/mediaDetails/item_id/64956/
a je tam dost veci, ktere se mi libi. Ale resim jednu vec s licenci/pravy.

Vyrobim DVD s filmem. Toto DVD je urcene jen pro deti z tabora, vedouci
a pro sponzory. Pokud ho dite chce, tak zaplati nejakou minci za medium,
cas a tak podobne. Vybrane koruny se vraceji zpet do rozpoctu tabora. Je
to komercni nebo nekomercni zalezitost? Je totiz rozdil zaplatit za
licenci napriklad 1,2EUR a 19EUR pripadne i vice. Zaroven nechci udelat
maler protoze moje anglictina neni nijak super (ci spise je dosti
katastrofalni).

Omlouvam se za silne OT, ale predpokladam, ze cast lidi toto musela take
resit.

					Saša K. Svobodová