[OT] Smazani DVD RAM

Fr kocifrantisek@seznam.cz
Neděle Listopad 1 16:34:54 CET 2009

Dovolím si oponovat, odpovím na dva po sobě jdoucí příspěvky. Před rokem
možná dvěmi, vyšel v amaterském rádiu článek o zálohování dat v nějaké
knihovně či ústavu.
Každé dva roky zálohy obnovují. Myslím, že o spolehlivosti médií, ať už se
jedná o DVD-RAM,
nebo DVD+/-/RW z dlouhodobého pohledu netřeba moc spekulovat.
Nehledě na fakt, že zálohu musíte mít duplikovanou, kdyby "placka" při
přidávání
souboru zkolabovala.
Pro mne, stačí obyčejné DVD-/+/R. Co chci zazálohovat si stejně nejdřív
utřídím v pc a pak
vypálím.
Šifrování záloh neprovádím, na tuto část nemohu odpovědět.
S pozdravem F. Kočí