strasidelny dum ve Strasicich...

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Neděle Listopad 1 09:47:29 CET 2009

On Sat, Oct 31, 2009 at 04:56:03PM +0100, Miroslav Mraz wrote:
> Ne vše musí mít nutně "racionální" vysvětlení. Našel jsem na půdě knihu
> "Dr.Rejdák(výběr): Telepatie a jasnovidnost" (Svoboda, 1970), kde je na
> stranách 197-220 dost podrobně popsán podobný případ, který se udál v
> roce 1967 v Rosenheimu (SRN). Tehdy páni také měřili a nic rozumného
> nenaměřili a tak to nakonec svedli na Annemarii Schneiderovou, která se
> tím stala slavnou. Stručně anglicky na
> http://en.wikipedia.org/wiki/Rosenheim_Poltergeist
>
> Mrazík

Obwohl die Physiker in ihrem Gutachten einerseits erklärten, dass einige der mit Mitteln der experimentellen Physik festgestellten Phänomene nicht durch die theoretische Physik erklärt werden könnten, ließ sich in zumindest einem Fall die Manipulation durch die Fokusperson, eine Büroangestellte, nachweisen.

http://de.wikipedia.org/wiki/Hans_Bender_%28Psychologe%29

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net