RE: Problém s PC zdrojem ?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Květen 31 21:48:27 CEST 2009

500W zdroj jsem tam měl, při plné zátěži se PC vypínalo.
Jinak sestava je AMD Phenom II X3 720, 4GB ram, 2x WD Raptor, DVD, X-Fi a
GeForce GTX 260. Jenom samotná grafika má maximální odběr 182W a vyžaduje na
12V větvi 38A, takže 350W nebo 400W by nestačilo ani omylem a 500W zdroj by
byl na hranici a jeden to prostě nezvládl, protože na 12V větvi má maximálně
35A. Navíc zdroj se 700W byl záměrně volen jako případná rezerva pro SLI.

PS: Chieftec CFT-700-14C těch 700W opravdu má.