Re: Problém s PC zdrojem ?

BuFran BuFran@seznam.cz
Neděle Květen 31 08:59:11 CEST 2009

Zdravim,

  Nesedi vam to spravne. Onehda jsem rozebiral 200W zdroj Fortron s PFC,
a mrknul na soucastky v PFC. Ty umoznovaly predat vykon 60Wattu. Od toho
plyne ze 200W neni oznaceni vykonu ale oznaceni serie vyrobce.

  Jen technicky znali lide jednotek soustavy SI si to W precetli ve Wattech :-)

S pozdravem,

  Frantisek Burian