OT: Re: Doporute satelitni prijimac

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Čtvrtek Květen 28 10:51:49 CEST 2009

Tak v tom Vas Bohuzel zklamu, i ja v tom nemam 100% jasno. Ja si satelit
chtel namontovat sam, takze jsem byl donucen se tim prokousat. Danou
problematiku jsem studoval pouze z netu a ruznych for a to co ze sebe
ted chrlim je cca 2,5 mesicni sber dat a informaci. Holt, zatim nikdo
neuznal za vhodne danou problematiku sepsat a publikovat ucelene,
nicmene, lze to i v domacich podminkach realizovat.
Pokud nekdo chce montovat satelit, tak nejhorsi je naladeni a na to jiz
i na internetu jsou nastroje, napriklad nastaveni smeru azimutu a
dalsich parametru :

http://www.dishpointer.com/
nebo
http://www.igp.net/antenna_alignment/

Pak jiz jen vzit prijimac, pripojit k LNB konvertoru, vybrat dany SAT ze
seznamu a naladit nejvetsi intenzitu signalu, pak v objimce tocit LNB
kolem osy a nastavit nejvyssi kvalitu a je hotovo - tedy co tyce
nastaveni HW. Pak je nejlepe zajit na nejake forum s danym vlastnenym
prijimacem a tam si stahnout novy FW a settings (ten obsahuje vetsinou
nejen programy, ale i aktualizovany seznam transponderu), vse nahrat do
pristroje a je hotovo. Pak muzou prijit na radu vychytavky v podobe LAN
Share, EMU apod, ale o tom jiz tu byla rec...
Mejte se. M.