OT: Re: Doporute satelitni prijimac

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Květen 28 09:52:52 CEST 2009

	Připojím se k dotazu. Nebyl by někde nějaký přehledný úvod do problematiky digitálních satelitů?
	Něco jsem našel na parabole a různých fórech, ale člověk si to musí poskládat z různých útržků z různých článků...
	Uvítal bych nějaký technický přehled co je to transpondér, kolik se jich na družici vejde, proč se používají různé symbolrate a proč se třeba SR musí přijímači zadat ručně a neumí si ji zdetekovat sám, atp.

	Díky,

		Aleš Zíka