Elektronika a radiace

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Květen 26 13:23:10 CEST 2009

Byvaly spoluzak dela v Honeywellu programovani FPGA do nejakych
letadel a rikal, ze prave s duvodu chyb zpusobenych radiaci
nepouzivaji Xilinxi SRAM based FPGA, ale FPGAcka od nejakeho uplne
jineho vyrobce. Udajne v tech vyskach, kde  letadla litaji uz je
radiace tak intenzivni, ze by ty Xilinxi prestaly fungovat skoro
okamzite (bohuzel uz si nepamatuji, kolik rikal, ze je chyb  za
casovou jednotku, ale bylo to dosti vysoke cislo). Takze je rozhodne
pravda, ze radiace problemy u nekterych soucastek zpusobuje.
Honza