RE: Elektronika a radiace

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Úterý Květen 26 11:48:04 CEST 2009

Vzpomnel jsem si, ze na nejakem skoleni nam rikali, ze vzhledem k pokracujici
miniaturizaci muze vadit i kosmicke zareni co se dostane na zem nebo radiace
keramickeho zapouzdreni integrovaneho obvodu - castice treba muze prepsat
pametovou bunku....
Pry z tohoto duvodu je lepsi pouzdrit do plasticke hmoty.