doporucte tiskarnu a papir pro fotocestu plosnych spoju

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Úterý Květen 26 11:15:35 CEST 2009

Přesně o této metodě uvažuji až zase někdy budu potřebovat oboustrannou
DPS. Ale ani ta nezaručuje přesný soutisk. Muže se stát, že se při
ukládání mezi skla vrstvy nepatrně posunou. Jeden slepený okraj se
zvedne, druhý zatlačí dolů. I tak je to ale určitě lepší než to, co jsem
dělal při dřívějších pokusech.

Martin.