doporucte tiskarnu a papir pro fotocestu plosnych spoju

Milan B. milan@bastl.sk
Pondělí Květen 25 23:11:15 CEST 2009

Na ten soutisk velmi dobre funguje mimoriadne primitivna metoda:
- nechajte foliu o kus vacsiu (1.5-2cm)
- folie prilozte k sebe (tonerom dovnutra) a na dvoch protilahlych
stranach zlepte (asi tak 2mm na okraji)
- do takejto kapsy vlozte DPS pritlacte medzi dve skla a exponujte ...

Tymto sposobom si vyrabam DPS s via priemeru 1mm s dierou 0.3mm -
triafam sa bez vacsich problemov ...

viz http://www.bastl.sk/data/vias.jpg ... 5 prepojek medzi MCU a krystalom

-m-