doporucte tiskarnu a papir pro fotocestu plosnych spoju

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pondělí Květen 25 22:59:13 CEST 2009

Zajímavé - Já s acetonem kdysi taky utřel :-). Na C6000 jem nepřišel.
Ale používám ten stíratelný fix a už se mi stalo, že jsem zapoměl na to
že exponuji a nechal jsem to tam místo 20min asi 3 hodiny. Poznal jsem
to jen podle toho, že vyvolání DPS bylo o něco rychlejší :-). DPS byla
dokonalá jako vždy. Zkoušel jsem taky vychvalovaný Black Covering a je
to naprosto k ničemu - vyhozených 300kč.

    Martin.