doporucte tiskarnu a papir pro fotocestu plosnych spoju

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pondělí Květen 25 21:35:31 CEST 2009

Zdravim,

skusal som tlac na roznych hp LaserJetoch, vysledky su podobne.

Nedavno som "objavil" tlaciaren Konica-Minolta, v tomto pripade
farebnu s polymerizovanym tonerom, s ktorym je plocha velmi
kontrastna a plochy jednoliate, ani pri blizsom pohlade
nevidno zavady (oproti jasnemu rastru u HP) a toner je omnoho
odolnejsi voci poskriabaniu. Tlacit treba vo foto rezime.

Kym som predtym mal obavy v uspech pri cca. 0,25, teraz taham
vodice hrubky od 0,15mm. Poslednym ukazkovym pripadom je
QFN-16 velkosti 3x3 mm.

Dalsou alternativou by mohli byt Xeroxy (ex-Tektronix) serie
Phaser (po moznosti voskove), nemal som prilezitost vyskusat,
ale povrch by mal byt podobne vysokej kvality.

Ked uz sme pri tom, da sa niekde zohnat kvalitna folia,
ktora sa nezmrstuje? Napada ma pouzit Mylar, tj. PET,
ale neviem, kde zohnat.

Lubos