flash programovatelna cez jtag

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Květen 23 11:51:00 CEST 2009

No, dost vagne si to popisal...

Predpokladam, ze vsetky piny tej pamate budu pripojene k tomu FPGA, ze? Potom jednoducho pouzitim JTAG na to, na co primarne sluzi - t.j. ako boundary scan - ovladas vsetky tie piny. No a tak sa programuju snad vsetky paralelne pamate - ci uz FLASH, FRAM, MRAM alebo baterkou zalohovane SRAM.

Predpis na to vedia vygenerovat zrejme vsetky programy generujuce boundary scan testy, ale ak taky nemas poruke, v principe sa to da vygenerovat s urcitou davkou prace aj "rucne" z .BSD suboru a znalosti schemy.

Normalny clovek by sice pouzil pamat v patici a prachsprosty komercny programator, ale to je asi pod CERNovsku uroven... :-)

wek