[OT] Jak umit motor u auta?

k.novo k.novo@seznam.cz
Čtvrtek Květen 21 23:21:38 CEST 2009

Blizi se patek tak mi snad projde toto OT.
Poradite cim umyt motor u auta? Rad bych to vzal normalne vapkou, ale jednak se bojim co na to elektronika a takove drobnosti jako VN pro xenony a take nevim jaky je ten spravny zcela neekologicky myci pripravek, ktery unika zelenemu sileni a zvladne umit bezny prach a trochu te mastnoty a chcipleho hmyzu (kuny a jine vetsi chciplotiny odstranim rucne :-) )

Dekuji
K.

P.S. V neposledni rade mam na motoru takove ty velice hezke plasty s v "chromu" vyvedenym oznacenim vyrobce, tnz. nechci nioc co mi je sezere.Veci jako perchlor se take dnes neschani zrovna snadno a levne :-)