ATtiny2313 I2C Master

Branislav Schnierer smeck@qube.sk
Čtvrtek Květen 21 23:00:32 CEST 2009

nie, nieje to problem (snad) a pomaly sa na to aj psychicky pripravujem
ze pre rozsiahlejsie aplikacie mi assembler nebude stacit a budem sa
musiet pozriet aj na tu vyssiu uroven. Zatial ho ale neviem a chcel by
som I2C rozchodit v asm. Aj ked je mozne ze nakoniec predsa len tu
AVR310 appnote budem musiet rozrypat...

Brano