Re: Silikonová vazelína

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Květen 14 23:24:57 CEST 2009

 14.5.2009, 23:19:39

Barva muze byt ruzna. Doma mam silikonovou vazelinu pouzivanou ve
fabrice jako separator pri lisovani epoxidovych izolatoru,
pravdepodobne Lukosan, a ta je pruhledna. Ale treba v servis jsem pouzival
vyrobcem predepsanou Molykote 33 a ta je ruzova.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz