Re: Silikonová vazelína

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Květen 14 22:18:09 CEST 2009

Pred lety jsem koupil v Rybarskych potrebach tusim v Olomouci bakelitovou
kulatou krabicku o prumeru cca 4cm x 1cm s vickem se zavitem. Byla to
silikonova vazelina na vlasce. Bezbarva polotuha pasta bez prisad. Nekde ji
mam dodnes. Myslim ze cista silikonova vazelina je bezbarva a da se "redit"
silikonovym olejem.
AZE

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, May 14, 2009 10:09 PM
Subject: Re: Silikonová vazelína

Pre nejakymi 15 rokmi som si kupil na ruky tu na Slovensku taku plastovu
flasku s napisom "Vaseline (R)", a to co v tom bolo nepripominalo vazelinu
(ani tu medicinsku, ani tu na loziska) ani nahodou - ocividne nejaka podobna
vodna suspenzia tukov  voskov a pod. ako indulona(R), aj ked o dost redsia;
a bolo to dost parfemovane.

Cim chcem povedat, ze snad aj u silikonovej vazeliny plati, ze nie je
vazelina ako vazelina(R), ci sa mylim?

wek