Publikovani konstrukci

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Středa Květen 13 15:27:08 CEST 2009

Je fakt, ze spinave pradlo se pere na verejnosti az jako posledni (teda
vetsinou :-)  ), takze chyba pana Zahradnika byla ze misto toho casu,
ktery nemel (a ktery zrejmne travil psanim do konfery, muhehe) mel
napsat primo Vam a meli jste si to pekne vyrikat. Nicmene, je pravda, ze
ten mail bych asi taky nepochopil a proto bych Vam napsal a nepsal to do
konfery, misto toho :-)).

Jinak to cele dost zavani jako OT.  Toz tak, M.