Re: Domovní rozvod 12V

APA navrhpcb@gmail.com
Úterý Květen 12 04:31:08 CEST 2009

Tak na fotovoltaiku bych se ... Kdyz to bude efektivni, tak to ani neotoci
hodinami, ty odbery jsou minimelni a fotopanel se nezaplati, nyni mam
vyzkousene 3 traficka ze neotoci hodinami. Kdyz to bude efektiovnejsi tak
klidne 5 minimalnich spotrebicu (4 kamery ajeden modem) a neotoci to
hodinami (tarif vikend).

AKU bych mel 12V 12Ah (to by mela byt zalozni doba 10h pri odberu 1A)
no a zdroj zatim mam nejaky 12V 1.5A tak ho zkusim kolik zarizeni utahne nez
zacne klesat napeti...

jelikoz nejsem kdovijaky kutil, tak poprosim o tipy:

a) cim zmerim ucinnost zdroje a proudovy odber zarizeni? mam sice jen
multimentr, ale chci si koupit nejaky klestovy metr, doporucte vhodny
klestovy s dobrym pomerem cena vykon - je neco vhodnejsiho jak
http://www.ges.cz/?page=index&or=sort&ipp=12&lang=cz&cur=CZK&gcat=XI2I&inc=detail&gesid=GES07313056
 ?
b) co se teda stane, kdyz 12v zdroj pulzni (2A), pripojim paralelne na Pb
(gelovou) z UPSky? Neva ze Pb bude mit jen 12Ah? Vim ze by se melo nabijet
1/10 proudu :-)
c) ma obecny zdroj (pri vypadku 230V) nejaky odber z Pb (abych musel resit
diody)?
d) mate tip na vhodny idealni zdroj 12V s maximalni ucinnosti?