[OT] Stavba, z ceho a jak stavet - jak to dopadlo

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Pondělí Květen 11 20:47:20 CEST 2009

Ještě si dovolím připomínku, krbová kamna také udělají dost. Mám
reference z rodiny (řadový domek), obvyklá spotřeba sousedů je 20-28tis
Kč ročně za plyn. Spotřeba 12tis Kč za rok plynu, při večerním přitápění
v krbových kamnech (4 dubová polena či d.brikety).
Spotřeba dřeva cca 2 kubíky. Krobová kamna by www.abx.cz , bez vodního
výměníku.

KPR