spotreba SD karty

APA navrhpcb@gmail.com
Neděle Květen 10 18:45:17 CEST 2009

To uz spise nejake super HD video, kde bude 24fps v rozliseni alespon
4000x3000 ale to asi nenexistuje, coz?

nevite treba nekdo o onboard (do auta) kamerjkach v HD, staci 1920x1080i, s
kontinualnim zapisem na pametovou kartu? Zatim znam jen SD a ty stoji par
tisicovek, ale chtel bych to v HD rozliseni ale asi to jeste neni natolik
vyvinute a rozvinute, aby to bylo dostupne za rozumne penize?