spotreba SD karty

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Sobota Květen 9 10:01:53 CEST 2009

a neni to tim ze je pouzite jako pametove medium sice vyhodna karta, co se tyka
kapacita/cena, ale protoze se jedna o komercni spotrebku, chtit od dodavatele
dodrzovat/zverejnovat vsechny parametry, bude problem ? to same s pozdejsi a opakovanou dostupnosti ?
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Michal Krestan
Sent: Saturday, May 09, 2009 1:58 AM
To: HW-news
Subject: Re: spotreba SD karty

To sem necekal:-) Co jsem bohuzel zjistil, tak je to obecne problem u novych kater, ktere maji velky write data rate. Tyto karty se chovaji tak, ze pokud se do ni zapise treba jeden sektor, tak vytvori peak pri zapisu, ale jeste cekaji dalsich cca 400ms v nejakem rezimu, kdy karta bere kolem 16mA a pak se vrati do low power idle, kdy je odber pod 1mA. Bohuzel netusim zadne reseni, ktere by kartu donutilo ihned po ukonceni zapisu jit do rezimu, kdy bere proud pod 1mA. Resit to tak, ze tam dam FET a budu ji vypinat mi prijde dost neprakticke. Nevi nekdo o nejakem lepsim reseni?

            Michal