spotreba SD karty

Milan B. milan@bastl.sk
Sobota Květen 9 23:13:28 CEST 2009

To su ale uplne rozdielne veci. Je uplne jedno, co karta robi vnutri.
Nech si cita, modifikuje, prepisuje kolko chce a ako dlho chce.

Dolezite je, ze ked karta zariadeniu oznami ze su data zapisane, tak su
naozaj zapisane vo flash a vypnutie napajania alebo vytiahnutie karty
nesposobi stratu dat ktore sa nestihli prepisat z nejakej cache.

-m-