SL-5287 Datasheet

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Květen 7 12:15:53 CEST 2009

U 1) bude jeste nejaky optoclen a u toho delice zenera nebo TL431. U
notebookovych zdroju bych ocekaval reseni 1). To pomocne vinuti byva i u
zdroje 1) a napaji se tim ten optoclen. Pro inspiraci:
http://www.powerint.com/sites/default/files/PDFFiles/di22.pdf
http://www.powerint.com/sites/default/files/PDFFiles/epr11.pdf

Jenze ted ctu, ze puvodni tazatel napsal, ze IO je na sekundarni casti,
coz se mi moc nezda. Neni na primarni?

MH