[OT] Stavba, z ceho a jak stavet - jak to dopadlo

pm konference@komfi.cz
Středa Květen 6 08:39:05 CEST 2009

Dobry den,

    Dovolil bych si po dlouhe dobe znovu otevrit vlakno ze zari roku
2006 s dotazem na zucastnene jak to vlastne dopadlo
tj kdo z vas realizoval stavbu dle vasich clanku a kdo jinak a proc

Resim ted takoveho rozhodciho mezi projektantem a stavebnim dozorem
- jeden navrhl  365 prorotherm + 150 EPS  ( udajne kvuli akumulaci , a
moznosti lepeni EPS v jedne vrstve )
- druhy  tvrdi ze radsi  300 porotherm + 200 EPS nebo Vaty   ( pry
akumulace staci  a izolace bude lepsi )

na co se obou zeptat pro potvrzeni ze jejich varianta je lepsi ?

http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2006-September/070112.html

PM