OT (castecne) Vypinace na chodbe

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Květen 5 15:14:35 CEST 2009

 5.5.2009, 15:09:55

Staci jen privolat, ale zda to budou vysetrovat jako verejne ohrozeni,
nebo jako drobnou kradez, si rozhodnou oni.
Jinak muzete podat oznameni o podezreni ze spachani konkretniho
trestneho cinu (treba obecneho ohrozeni) a to bud na policiji nebo na
statnim zastupitelstvi. V takovem pripade bude vysetrovani zahajeno
jako vysetrovani tohoto trestneho cinu, ale stejne muze byt pozdej
prekvalifikovano.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz