Tiskovy zakon? (ackoli vlastne nevim, co sem napsat)

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Květen 5 11:23:40 CEST 2009

To neni pravda. A navic Vam nikdo nebrani si zajistit opravneni
provozovat a opravovat elektricke instalace a muzete si v dome menit
zarovku sam. Takze pokud bychom chteli zustat u Vaseho sexualniho
prirovnani, tak bych to spise videl k zavedeni povinne sexualni
vychovy do zakladnich skol jeste pred pubertu. Tedy naucme kazdeho
chlapa co to je, k cemu se to pouziva a kdy to pouzit nesmi.

Honza