OT Tiskovy zakon? (ackoli vlastne nevim, co sem napsat)

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Květen 5 12:26:44 CEST 2009

Taková úprava snad ani napsat nejde.
Pos(?)anci nejsou žádným zákonem vázáni, když se něco nehodí tak si
udělají úpravu :-((
(Jinak s Vámi plně souhlasím.)

Já se vyjadřoval výhradně k tomu, že stávající úprava
je dostatečná pro svépomocné práce. Jakmile do toho začnou současní
zákonodárci hrabat, vznikne jen a jen paskvil.
Zákon by měl definovat principy a ne se snažit ošetřit každou možnou
situaci, protože to v principu nejde.

Tomáš