OT Tiskovy zakon? (ackoli vlastne nevim, co sem napsat)

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Květen 5 11:54:52 CEST 2009

Myslím si že stávající úprava je postačující:
Každý si musí počínat tak, aby jinému nezpůsobil škodu.
(A za vzniklou škodu je odpovědný).

Pokud si sám vyměním vypínač a jsem manták a udělám to tak, že to
někomu ublíží, jsem za to zodpovědný. Pokud to umím, není problém si
to pro sebe udělat sám.
Práci pro jiné řeší živnostenský zákon.

Tomáš