Fazovy detektor?

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Pátek Květen 1 22:37:00 CEST 2009

> ano nieco podobne funguje aj v tom LHC, zmiesava sa na DC, ale su to IQ
> vektory, tie sa potom uz numericky porovnavaju.
> Problem so zmiesavanim v klasickom zmiesavaci su jednosmerne offsety.
> Ale kedze v tomto pripade ide o velmi nizke frekvencie aj to zmiesavanie
> aj filtrovanie sa da robit digitalne v procesore, takze by to mohlo
> fungovat relativne bez problemov.

Vlastne mate uplne pravdu - vezmu usek signalu A a usek signalu B - od obou
odectu jejich prumery (likvidace DC komponenty na vstupech) pak vynasobim A
x B (kazdy sample) spoctu prumer vysledneho signalu (DC komponenta na
vystupu) a ta je maximalni kladna kdyz je fazovy rozdil 0,  a maximalni
zaporna kdyz je fazovy rozdil 180 st.  - ani se nemusim otravovat s
analogovymi filtracemi, zpozdenim na RC clancich atd.

Zdravi Petr Kubac