Fazovy detektor?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Květen 1 15:29:11 CEST 2009

ano nieco podobne funguje aj v tom LHC, zmiesava sa na DC, ale su to IQ
vektory, tie sa potom uz numericky porovnavaju.
Problem so zmiesavanim v klasickom zmiesavaci su jednosmerne offsety.
Ale kedze v tomto pripade ide o velmi nizke frekvencie aj to zmiesavanie
aj filtrovanie sa da robit digitalne v procesore, takze by to mohlo
fungovat relativne bez problemov.
b.