Jemne OT - ako sa zarucene dostat ku command-linev modernychLinuxoidoch?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Březen 31 16:27:13 CEST 2009

Mno, ma to byt vyslovene pre neznalych, ktori si Linux zriadili prave preto, lebo im slubili, ze to bude vsetko jednoduche klikacie ako vo Windowsoch...

Takze je to taka zakladna prirucka pre dielenske prace, 5. rocnik ZS, kde je aj obrazok kladiva s napisom "Kladivo, pouziva sa na zatlkanie klincov, drzi sa za drevenu cast a po klinci sa udiera malou ploskou na konci kovovej casti".

Ono aj gramotnost sa nedosahuje prehlasenim, ze predsa kazdy vie citat a pisat, ale vyucovanim toho citania a pisania... ;-)

wek