Jemne OT - ako sa zarucene dostat ku command-line v modernychLinuxoidoch?

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Úterý Březen 31 16:07:31 CEST 2009

Ahoj,
    já bych to vyřešil poznámkou; Ve svém oblíbeném terminálu(1) spusťte ...
-----------
(1) V grafickém prostředí v emulátoru terminálu např.: xterm, uxterm,
rxvt, xfce4-terminal, gnome-terminal, kterm, Eterm, aterm, tilda ...

Znalý nepořebuje, neznalý je nakopnut a blbce nepoučíš.

Co je to terminál a jak se spouští programy patří k počítačové
gramotnosti, to je jako bys chtěl vysvětlovat co je to kladivo ve větě;
Zatlučte hřebíky do označeného místa.

To co je označené míso je důležité, učit se zatloukat je jiný problém.

Pravda, je trošku problém psát návody pro systém, který neví co je pro
tebe nejlepší :-).

(P.S. dovoluji ti tímto větu použít a dokonce i v jiném jazyce :-)
ced