Meteorologicka stanice

Raven raven@wo.cz
Úterý Březen 31 08:48:54 CEST 2009

Ta predpoved nema s radiem nic spolecneho. To se nejak "predpovida" z
trendu teploty a tlaku, pripadne z vnejsi vlhkosti.
Jinak na chate to mam uz dva roky a nejak si nevzpominam, ze bych menil
baterky. Jan u vnitrni tak vnejsi jednotky.
Je to konkretne:
http://www.meteoshop.cz/bezdratovy-teplomer-budikem-vlhkomerem-ws330lr-p-334.html
Tady je dobre to vnejsi dratove cidlo k vnejsi jednotce, muzete merit ve
vode, bazen, studna, pivo :-) ...
Dal sem kdysi za to 500babek, primo od dovozce.

S pozdravem Raven