Meteorologicka stanice

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Úterý Březen 31 08:01:17 CEST 2009

Máme podobnou, koupená v německu. Úskalí zjevné - jazyk, čili lidla se
to netýká. Co se týče baterek, vnitřní máme na 2AA, vnější 2AAA. Vnější
čidlo měří vlhkost a teplotu, volit lze tři kanály (takže můžete se
sousedy koupit tři jednotky a měřit tři různá místa) .. jednotka může
zobrazovat buď konkrétní čidlo, nebo cykluje zhruba po pěti sekundách
mezi všemi. Předpověď počasí jak funguje netuším, jelikož je radiově
ovládanej (německo), odhadoval jsem, že nějak dostává tyto údaje skrz
časovou synchronizaci, jelikož se běžně stává, že podle toho bazmeku
sněží, i když je venku na plavání. Čidlo i vlastní jednotka jsou dost
náchylné na pokles napětí ... s novými alkalikami dokáže čidlo vysílat
tak dva měsíce, pak sice dělá že funguje, ale asi nedosvítí. Tak po půl
roce indikuje prázdné baterie. Co se týče těch 5 baterií, možná přišli
na to, že uvnitř bude lepší to napájet adaptérem, takže je otázka,
jestli není nějakej v příbalu. Každopádně kontroloval jsem naši jednotku
a konektor na napíchnutí nemá, takže leda dobastlit. Nadšení jsme z toho
byli tak měsíc, pak se to proměnilo v hodiny na chodbě a venkovní teploměr.

T.V.