Zarovky?

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Březen 28 11:41:56 CET 2009

 28.3.2009, 11:27:44

Ja zkousel halogenky pocatkem 90-tych let. Koupil jsem nejakeho
Philipse 60W, tenkrat jeste na 220V, za cca 300. Tehdy to byly hrisne
penize. Pravda, svitilo to moc pekne, ale zarovka ve stolni lampe
vydrzela 4 tydny.
Tak jsem predelal lampu na zarivku a na halogenky zanevrel.
Soudim, ze halogenky na 230V, zvlaste ty pro mensi vykon jsou velmi
citlive na jakekoliv otresy.
IMHO, pro bezne domaci sviceni, ma smysl predevsim klasicka zarovka OR
zarivka. Ledky jsou budoucnost a halogenky slepa vyvojova vetev.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz