Zarovky?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Březen 28 08:31:32 CET 2009

Ja tady Haloluxy mam v lampach nad stolem a svitil jsem s nima pred tim
nez jsem poridil vybojky. I ted je zapnu kdyz si chci jen na neco kratce
posvitit.
Sice ten Halolux stoji 120Kc, ale tu prvni co jsem koupil stale mam a
myslim, ze uz ji mam urcite 3 roky. Bezne soucasne zarovky praskaji jak
na bezicim pasu. Takze ta ekonomika neni tak jednoducha.
Radek Vicek