USB HID a soucasny zapis i cteni

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pátek Březen 27 14:14:28 CET 2009

Mám takový výukový demovzorek zařízení s PIC 18F4550 s USB. Úkolem je
vytvořit jednoduchou komunikaci mezi PC a PIC. USB je připojeno k PC
pomocí třídy HID. Na straně PC používám program založený na návodu
zveřejněném zde http://www.alanmacek.com/usb/ a na straně PICka příklad
od Microchipu.

Čtení funguje více méně bez problémů. Nemohu však nijak rozchodit zápis
(směr z PC do PICka) - hodí to error 87 a data to ani neodešle. Asi se
to má řešit nějak pomocí "asynchronního" četní, ale programovat pod Win
moc neumím, tak moc netuším, o co jde. Tak bych se chtěl zeptat, jestli
někdo ze zde přítomných neví o nějaké vhodné hotové třídě, kterou by šlo
použít nebo nějaké nápovědě jak na to.  Pod pojmem "vhodná třída" si
představuji něco jako toto
http://www.alanmacek.com/usb/Koorneef/usb.cpp, ale aby to fungovalo :-)

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |