OT Odstraneni rtuti z pokoje

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Březen 27 14:00:21 CET 2009

Kdybych ty problémy pozoroval až po přečtení, tak bych si starosti nedělal.
Ale já s nima běhám po doktorech už několik let.

Jinak samozřejmě je to docela zajímavé, ne každý způsob podání je zásadně
škodlivý. Čet jsem i o sebevrahovi, co si píchnul kovovou rtuť do žíly a
nejenže přežil, ale kuličky navíc ještě léta potom poskakovaly v jeho
srdci:-) V článku konstatovali, že pH krve není vhodné k jejímu rozpouštění.

PH

From: "Pavel Kutina" <hw@prelude.cz>
No ono to muze byt i necim jinym - napriklad ja jsem si uz zakazal cist v
letaccich u leku ty "Nezadouci ucinky", protoze kdykoli si je prectu, tak
uplne kompletne vsechny na sobe vzapeti pozoruju :)

Takze to, ze jste si precetl, jak se chronicka otrava rturi projevuje jeste
neznamena, ze to, cim trpite, tim bylo vyvolane. Navic vetsina onech vaznych
priznaku se obvykle prekryva s 90% nezadoucich ucinku u jinych leku, matovym
cajem nebo paralenem pocinaje a tezkymi antidepresivy konce...

Ted jsem si neco o otrave rtuti vygoogloval a nestacim se divit:

[ ... ]

Takze tam chybi uz jen ta nadmerna kuceravost vlny a bude to kompletni... Za
sebe mohu rici, ze z vyse popsanych priznaku otravy trpim minimalne
polovinou s vyjimkou "Ztraty chuti k jidlu", tu bych naopak nahradil
"Nezrizenou zravosti" :)

From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>
Já se taky napřed nebál (už jen proto, že existují observatoře, kde mají
dalekohkledy se rtuťovým primárním zrcadlem = desítky m2 volné hladiny), ale
pak jsem si přečetl, jaké zdravotní problémy dlouhodobá expozice způsobuje a
došlo mi, že to jsou přesně ty, se kterými v posledních letech marně chodím
za doktorem a on neví co s tím.