OT Odstraneni rtuti z pokoje

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pátek Březen 27 12:56:59 CET 2009

No ono to muze byt i necim jinym - napriklad ja jsem si uz zakazal cist v
letaccich u leku ty "Nezadouci ucinky", protoze kdykoli si je prectu, tak
uplne kompletne vsechny na sobe vzapeti pozoruju :)

Takze to, ze jste si precetl, jak se chronicka otrava rturi projevuje jeste
neznamena, ze to, cim trpite, tim bylo vyvolane. Navic vetsina onech vaznych
priznaku se obvykle prekryva s 90% nezadoucich ucinku u jinych leku, matovym
cajem nebo paralenem pocinaje a tezkymi antidepresivy konce...

Ted jsem si neco o otrave rtuti vygoogloval a nestacim se divit:

Nespavost a nocni poceni
Nervozita
Ostychavost (predevsim u teenageru)
Zvysena potreba spanku
Chronicka unava
Studene ruce a nohy
Nerozhodnost
Lhostejnost
Necitlivost v rukou
Lekavost a citlivost na hluk
Poruchy zraku a precitlivelost na svetlo
Poruchy pameti
Motaní hlavy
Ztrata chuti k jidlu
Zaludecni krece
Strach a deprese
Bolesti hlavy
Chronicke bolesti
Klesajicí reakcni schopnosti
Tres rukou
Poruchy srdecniho rytmu
Tinnitus - selesty v usich
Kovova chut v ustech
Bronchialni astma
Parkinsonismus
Ischias (pokud trva dlouho)
Otoky v obliceji, na rtech a na sliznicich ust, jazyka a hrdla
Zanety dasni
Opary
Zanety spojivek
Vysoky krevni tlak a vysoky cholestrol
Nevysvetlitelne hubnuti
Bolesti zad
Bolesti kloubu
Chudokrevnost
Chronicke ekzemy (neurodermitis)
Vypadavani vlasu
Paradontoza
Strevní potize, chronicka kandidoza
Chronicke onemocneni ledvin
Revmaticka onemocneni
Crohnova choroba
Roztrousena skleroza
Opakovane potraty ci neplodnost
Infekce jako napr. tuberkuloza
Alzheimerova choroba

Takze tam chybi uz jen ta nadmerna kuceravost vlny a bude to kompletni... Za
sebe mohu rici, ze z vyse popsanych priznaku otravy trpim minimalne
polovinou s vyjimkou "Ztraty chuti k jidlu", tu bych naopak nahradil
"Nezrizenou zravosti" :)

Pavel Kutina