OT: tiskove pdf

Hradlo@atlas.cz Hradlo@atlas.cz
Pátek Březen 27 13:10:38 CET 2009

>Mam polozit kontrolni otazku tykajici se obsahu prvniho prispevku
>puvodniho tazatele?

á - patrně chyba mezi mojí židlí a mojí klávesnicí :-/ Omlouvám se - stává se to maximálně jednou za 10 let ;-)

Ještě mám dotaz k tomu Adobe Acrobatu. Dejme tomu, že mám PDF vygenerované z Wordu (mám i podklady v DOC/DOCXu). PDF i originál je na A4. (Je to obyčejná technická dokumentace - nic graficky náročnýho, žádnej spad, ale je tam sem tam obrázek.) Je z toho možný Acrobatem vygenerovat tiskové PDF velikosti A5?
To znamená, jestli je možné:
1) Upravit rozměr stránky z A4 na A5.
2) Obrázky v PDF nahradit novými, respektive stejnými, ale v rozlišením vhodném pro tisk. (Představuju si něco jako, že v Acrobatu kliknu na původní obrázek, dám nahradit a vložim tam obrázek s většim rozlišením, nebo tak něco.)

> [...]
>nezdrzuji ptakovinami, kde mi rozumeji. Ze ve vysledku odvedou
>kvalitni praci a dostanu to, co jsem si objednal, to beru jako
>naprostou samozrejmost. Nebudeme se tu prece dohadovat, jestli je
>lepsi tiskarna ta, ktera barvu Pantone Blue natiskne jako cervenou, a
>nebo ta, ktera ji natiskne jako hnedou. Jednoduse pripadaji v uvahu
>jen ti dodavatele, kteri svou praci delaji dobre. A pak prichazi na
>radu prave ty dalsi aspekty, jako je to, ze kdyz poslu PDF A5 a je to
>jasne, nebudou mi to vracet pro absenci orezovych znacek.

Jasný je, že to co popisuješ je celkem ideální stav. Volba tiskárny ale může záviset například na rozhodnutí obchodního oddělení, vedení, apod. nebo taky na ceně. Pokud je někdo o dost levnější než ostatní nabídky, ale chce ořezové značky, tak za ty prachy stojí za to pokusit se udělat ořezové značky :-)

LuKas