OT Odstraneni rtuti z pokoje

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Pátek Březen 27 13:07:30 CET 2009

Posypat práškovou drcenou sírou. (včelaři ví kde sehnat)
Rozsypat tenkou vrstvu prachu síry po pokoji, štětkou to dostat mezi
parkety. Nechat pár dní působit a pak vysát vysavačem.
Tahle likvidace rtuti je chemickou cestou a poměrně snadnou. Rumělka
(HgS) je dalko "přírodnější" nežli tekutá rtuť.

BTW. a rtuť opravdu magnetická není.

KPR