OT Odstraneni rtuti z pokoje

Ondra Caha ondrej@caha.cz
Pátek Březen 27 12:48:19 CET 2009

Neni nahodou rtut magneticka ?  Pak si zahrajte na rybare a lovte :)

O.

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 27. března 09 12:01
Předmět: OT Odstraneni rtuti z pokoje

Dobrý den všem,

Zjistil jsem, že mám před postelí rozbitý laboratorní teploměr, vekterém
bývalo asi 7-10 g rtuti. Ležel tam takhle pod nějakými papíry pravděpodobně
několik let:-) Kuličky byly tak nějak rozptýleny v okruhu několika m a
nalezl jsem jen zanedbatelnou část původního množství.

Existuje nějaký rozumný způsob, co s tím dělat? Vytrhávat parkety se mi teda
moc nechce... Preferoval bych něco chemického. Třeba něčím zoxidovat, aby se
nemohla vypařovat.

Jaké jsou možnosti?

Řešil někdo z přítomných takovýto problém?

Děkuji, PH