OT: tiskove pdf

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Březen 27 11:07:40 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 27.3.2009 od Hradlo@atlas.cz:

> Děkuju za informaci, bez rady experta by mě nenapadlo, že co je pro
> naši společnost drahé, může být pro jinou levné ;-))) Domnívám se,
> že původní tazatel není v situaci, aby si kvůli jednomu PDF kupoval
> Adobe Acrobat...

Hezke. No a co Te k tem domnenkam vede, prosim?

Mam polozit kontrolni otazku tykajici se obsahu prvniho prispevku
puvodniho tazatele?

> To je zajímavá informace - rád se mrknu. Narážel jsem spíš na to, že
> export, který je teď nově integrovaný v Officech 2007 má dost chabé
> možnosti nastavení, i když by asi stačilo málo a moh by umět víc...
> :-/

Bohuzel tady nemohu slouzit, export PDF pro Office nepouzivam, protoze
mam Acrobat. Ale orezove znacky jsou zalezitosti software, ze ktereho
se provadi tisk. Vlastni tisk/export by pak mel odrazet to, co leze z
puvodniho programu.

> Volba tiskárny přeci nezávisí jen na tom, jestli chtějí nebo
> nechtějí PDF s ořezovými značkami ;-)

Ne? A na cem volba tiskarny zavisi? Nevim, jak ty, ale ja tisknu (a
vubec vyuzivam jakekoliv sluzby) tam, kde mi to vyhovuje, kde se mi
libi, kde je mi to prijemne, kde si mych zakazek vazi, kde me
nezdrzuji ptakovinami, kde mi rozumeji. Ze ve vysledku odvedou
kvalitni praci a dostanu to, co jsem si objednal, to beru jako
naprostou samozrejmost. Nebudeme se tu prece dohadovat, jestli je
lepsi tiskarna ta, ktera barvu Pantone Blue natiskne jako cervenou, a
nebo ta, ktera ji natiskne jako hnedou. Jednoduse pripadaji v uvahu
jen ti dodavatele, kteri svou praci delaji dobre. A pak prichazi na
radu prave ty dalsi aspekty, jako je to, ze kdyz poslu PDF A5 a je to
jasne, nebudou mi to vracet pro absenci orezovych znacek.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz