OT: tiskove pdf

Hradlo@atlas.cz Hradlo@atlas.cz
Pátek Březen 27 10:19:44 CET 2009

>To se prece takhle vubec neda rict. Pro tebe mozna draha, pro jineho
>levna.

Děkuju za informaci, bez rady experta by mě nenapadlo, že co je pro naši společnost drahé, může být pro jinou levné ;-)))
Domnívám se, že původní tazatel není v situaci, aby si kvůli jednomu PDF kupoval Adobe Acrobat...

>Vsak Publisher umi.

To je zajímavá informace - rád se mrknu. Narážel jsem spíš na to, že export, který je teď nově integrovaný v Officech 2007 má dost chabé možnosti nastavení, i když by asi stačilo málo a moh by umět víc... :-/

>Kdyz chces tisknout treba diplomovou praci, nepotrebujes prece ve
>Wordu orezove znacky. Nevim, jestli je Word zrovna urceny na profi
>dokumentaci, ale kdyz nepotrebujes spad, muzes se i na ty orezove
>znacky vyprdnout. Udelas PDF a posles do tiskarny, oni si tam s tim
>poradi i bez orezovych znacek. Pokud ne, zmen tiskarnu :-)

Volba tiskárny přeci nezávisí jen na tom, jestli chtějí nebo nechtějí PDF s ořezovými značkami ;-)

>Photoshop neni na vektorovou grafiku, ale na bitmapovou. Na vektory je
>Illustrator nebo CorelDRAW.

:-) víme, víme, ...