OT: automaticky vyber SMTP serveru - Thunderbird

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Březen 21 07:48:00 CET 2009

Ten priklad vobec nekriva, toto je klasicke riesenie nasledkov hrubou silou.

Najhorsie na tomto mozno ani nie je samotny technicky fakt stracania sa mailov, ale ta bohorovna arogancia ISP s ktorou tieto "opatrenia" robia (pochopitelne je toto pre nich to najlacnejsie riesenie).

Faktom totiz zostava, ze 99,9% ich klientov si nikdy stazovat nebudu, 99% si totiz ziadny problem ani nevsimne, jednoducho im len pride menej mailov s roznymi srandovnymi .pps-kami... A Magio im frci, tak co...

(aj ked spammerov by som tiez dal mucit stredovekymi prostriedkami, sa cudujem dokedy este budu nachadzat blbcov co si chcu predlzit ***, ziskat zarucene fake diplom alebo kupit limitovanu seriu imitacii rolexiek...)

Pfuj...

wek